Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Мукій Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Мукій Т. В. Особливості формування рефлексивних процесів у осіб юнацького віку під час навчання у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Т. В. Мукій, І. О. Філенко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2011. - Вип. 41. - С. 116-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2011_41_16
| 2. |
Мукій Т. В. Сучасні психологічні технології діагностики рефлективності [Електронний ресурс] / Т. В. Мукій // Наука і освіта. - 2012. - № 9. - С. 153-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_9_36
| 3. |
Мукій Т. В. Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання інформатики учнів середньої школи на засадах гуманної педагогіки [Електронний ресурс] / Т. В. Мукій // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2015. - №. 15. - С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2015_15_20
| 4. |
Мукій Т. В. Застосування сучасних ІКТ з метою формування індивідуальної навчальної рефлексивно-гуманістичної траєкторії розвитку учня середньої школи [Електронний ресурс] / Т. В. Мукій // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 22. - С. 141-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_22_14 Широке використання інформаційно-комунікаційних технологій у повсякденному житті з одного боку надає можливості для отримання якісних інтегрованих знань з різних галузей науки, віддаленого керування даними, самоосвіти, що значно покращує та спрощує життя сучасної людини. А з іншого і спричиняє появу нових психологічних проблем ціннісно-мотиваційної, когнітивної, психофізіологічної сфери особистості дитини через відсутність навичок фільтрування великого інформаційного потоку; наражає на небезпеку безконтрольного маніпулювання свідомістю і поведінкою через невміння рефлексивно осмислювати зміст інформаційних ресурсів негуманного характеру; стає у певній мірі причиною залежності дитини від комп'ютера, глобальної мережі Інтернет. У розв'язанні зазначених проблем вирішального значення набувають якості інтелектуального, рефлексивного та духовно-гуманістичного потенціалу особистості учня, зокрема і формування рефлексивно-гуманістичної навчальної траєкторії розвитку дитини. Терміновим завданням, яке постає перед вчителем інформатики, є гуманізація навчально-виховного процесу шляхом впровадження педагогічних, комп'ютерно-орієнтованих засобів навчання, що дозволить розвивати рефлексивність та гуманістичний потенціал учня. Розглянуто особливості формування рефлексивно-гуманістичної освітньої траєкторії розвитку учня під час навчання інформатики у середній школі, представлена систематизація компонентів зазначеної дефініції. Обгрунтовано та узагальнено способи використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для всебічного гармонійного розвитку особистості дитини в умовах глобальної інформатизації.
|
|
|