Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Мукій Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
1.

Мукій Т. В. 
Особливості формування рефлексивних процесів у осіб юнацького віку під час навчання у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Т. В. Мукій, І. О. Філенко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія. - 2011. - Вип. 41. - С. 116-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_psykhol_2011_41_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 184.974 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Мукій Т. В. 
Сучасні психологічні технології діагностики рефлективності [Електронний ресурс] / Т. В. Мукій // Наука і освіта. - 2012. - № 9. - С. 153-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2012_9_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 236.912 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мукій Т. В. 
Комп’ютерно-орієнтовані засоби навчання інформатики учнів середньої школи на засадах гуманної педагогіки [Електронний ресурс] / Т. В. Мукій // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп'ютерно-орієнтовані системи навчання. - 2015. - №. 15. - С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2015_15_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 385.491 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Мукій Т. В. 
Застосування сучасних ІКТ з метою формування індивідуальної навчальної рефлексивно-гуманістичної траєкторії розвитку учня середньої школи [Електронний ресурс] / Т. В. Мукій // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 22. - С. 141-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_22_14
Широке використання інформаційно-комунікаційних технологій у повсякденному житті з одного боку надає можливості для отримання якісних інтегрованих знань з різних галузей науки, віддаленого керування даними, самоосвіти, що значно покращує та спрощує життя сучасної людини. А з іншого і спричиняє появу нових психологічних проблем ціннісно-мотиваційної, когнітивної, психофізіологічної сфери особистості дитини через відсутність навичок фільтрування великого інформаційного потоку; наражає на небезпеку безконтрольного маніпулювання свідомістю і поведінкою через невміння рефлексивно осмислювати зміст інформаційних ресурсів негуманного характеру; стає у певній мірі причиною залежності дитини від комп'ютера, глобальної мережі Інтернет. У розв'язанні зазначених проблем вирішального значення набувають якості інтелектуального, рефлексивного та духовно-гуманістичного потенціалу особистості учня, зокрема і формування рефлексивно-гуманістичної навчальної траєкторії розвитку дитини. Терміновим завданням, яке постає перед вчителем інформатики, є гуманізація навчально-виховного процесу шляхом впровадження педагогічних, комп'ютерно-орієнтованих засобів навчання, що дозволить розвивати рефлексивність та гуманістичний потенціал учня. Розглянуто особливості формування рефлексивно-гуманістичної освітньої траєкторії розвитку учня під час навчання інформатики у середній школі, представлена систематизація компонентів зазначеної дефініції. Обгрунтовано та узагальнено способи використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для всебічного гармонійного розвитку особистості дитини в умовах глобальної інформатизації.
Попередній перегляд:   Завантажити - 989.38 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського